środa, 4 września 2013

STRAJK!

STRAJKUJEMY! Nie będę nic wstawiać! POST! Nic wam nie dam! Dwoimy się i troimy i dodajemy wam przed czasem, a co nas czeka potem? DUPA! Wielka Orkiestra Wenowej Pomocy trwa i bardzo mi przykro patrzeć, że nie pomagacie! Ałtorka też ma uczucia i też potrzebuje pochwał! Owszem, piszemy dla siebie i dla własnej satysfakcji, ale skoro wstawiamy to tu wam i piszecie, że nie możecie się doczekać więcej, to GDZIE SĄ MOJE KOMENTY?!?!?!?! Przykro nam, jak nie komentujecie...
A teraz tak na nauczkę, chcę przynajmniej 10 komentarzy pod NY Romance 7 zanim dodam COKOLWIEK innego. A tak w tajemnicy powiem, że już zaczęłam moje nowe opowiadanie. Takie totalnie z innej beczki. I coby was zmotywować, mały spoiler. Wierzycie w nadprzyrodzone moce i inne wymiary? To się pośpieszcie, bo bez komentarzy nie będzie nic!

5 komentarzy:

  1. Mwahahahaha, nie kochają cie :3 how do you feel? XD nie martw sie, ja cie kocham (tak troszeczke :3), nie potrzebujesz innych!! Ale ja nie czytam bo mi sie sie nie chce, wiec co będę komentować, right?!?! W ogóle to znowu jestem ruda :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się to co piszesz. Wprawdzie znalazłam twój blog dopiero dzisiaj, ale jest po prostu fantastyczny. Niestety nie przepadam za yuri więc nie będę ich komentować, czytanie też sobie raczej daruje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. CHOCIAŻ JEDNA SIĘ POFATYGOWAŁA! DZIĘKUJE! Następna notka (która nie będzie yuri xD) będzie dla ciebie :3

      Usuń
    2. Droga Alex!
      Wpierw chcę ci podziękować że tak wytrwale czytasz i komentujesz moje opowiadania. Buziaczki. A w ramach podziękowań zwierzę ci się że większość moich pomysłów bierze się z moich zwariowanych snów. Serio, czasem jak mi się coś przyśni to się zastanawiam czy ja przypadkiem nie jestem jakaś chora czy coś XD
      Po drugie, za czytanie twojego(z pewnością wspaniałego bloga) wezmę się dopiero jak sprawy u mnie w szkole się trochę uregulują. Bo matura w tym roku i zapierz to mam porządny, a to dopiero początek roku T.T (Tak to jest jak się ma jakieś wysokie aspirację i się zdaje wos i angielski na rozszerzeniu)
      A po trzecie taka mała, przyjacielska rada. Chodzi o szablon, o ile treść bloga z pewnością jest ciekawa o tyle szablon jest nieprzyjemny dla oka. Przynajmniej mi trudno się go czyta. Więc z czystego serca polecam ci abyś zgłosiła się do jakiejś szabloniarni ewentualnie spróbowała sama stworzyć coś fantastycznego. Ale to tylko moja szczera opinia, mam nadzieje że cię nie uraziłam, bo to nie było moim celem. Przysięgam!

      Usuń
    3. Więc teraz ja robię dopisek ;)
      Jeśli chodzi o szablon to już się nie mogę doczekać kiedy go dostaniesz i ustawisz. Mam nadzieje że będzie zrobiony tak jak sobie wymarzyłaś.
      Mogę być twoją sensei XD Nie ma z tym żadnego problemu ;) W moich snach też jest multum wątków, dlatego tak trudno mi to przenieść na przysłowiowy papier. I to jeden z głównych powodów dlaczego dodaje notki tak rzadko :(
      Jeśli chodzi o korki, to akurat z wosu i anglika jestem miszczem ;)
      A jeśli chodzi o pisanie jak ja, to nawet tak nie myśl. Każdy "pisarz" powinien wypracować swój własny oryginalny styl. Uwierz mi kiedy ja zaczynałam pisać opowiadania (które nigdy nie ujrzą światła dziennego) to było coś strasznego. Kiedy ostano jakieś znalazłam złapałam się za głowę i pomyślałam jak ja mogłam napisać coś tak głupiego XD
      Miłej nocy,ewentualnie późnego wieczoru ;)

      Usuń

Doceniam każdy komentarz. To właśnie wy, wierni czytelnicy, mnie motywujecie do pisania kolejnych części. Liczę na sporą dawkę waszych opinii, nie koniecznie tylko i wyłącznie pochwał. Mam też nadzieję na uzasadnioną krytykę. Pozdrowienia!