wtorek, 13 sierpnia 2013

Liebster Award (za BIP nie wiem za co...)

Za Boga nie mam pojęcia czemu, ale kochana Andzik nominowała mnie na Liebster Award. W każdym razie dziękuje, ale wciąż nie sądzę, że zasłużyłam.

Pytania od niej:
1. Czym najbardziej ujęła Cię saga "Harry Potter?"
2. Twój ulubiony nauczyciel z Hogwartu?
3. Czekoladowe żaby czy Fasolki Wszystkich Smaków? :P
4. Skąd najczęściej czerpiesz inspiracje do pisania?
5. Jakiej postaci z HP nie lubisz?
6. Jaki jest Twój ulubiony przedmiot szkolny? Dlaczego?
7. Wolisz koty czy psy?
8. Twój największy lęk/fobia?
9. Jak zareagowałabyś, gdybyś się dowiedziała, że pani Rowling zdecydowała się napisać ósmą część sagi o Harrym?
10. Jakiego słowa/zwrotu często używasz? :)

I moje odpowiedzi:

1. Szczerze mówiąc, nie wiem. Może to postacie, może magia ^^ albo po prostu cała atmosfera tajemnicy, zagadek, przygód. Kocham takie filmy i książki.
2. Severus Snape. Jego odwaga, charakter, poświęcenie i oddanie pasji są godne podziwu. No i dręczy Gryfonów ^.^ a ja, jako rasowy i przykładny Ślizgon jestem z tego dumna :D
3. Zdecydowanie Faslki. Nie lubię, jak moje jedzenie rusza się na talerzu... Może jestem dziwna...
4. Z komentarzy, rozmów... W sumie natchnienie najczęściej dopada mnie, gdy jadę na rowerze lub idę na spader. Ale w tajemnicy <lols> powiem jeszcze, że mam osobistą wenę, dzięki której mam w ogóle chęć pisać. Bez niej mój świat byłby nudny i bezbarwny <3 :* Kocham Cię, skarbie.
5. Zdecydowanie Ronalda Weasley'a. Wkurwia mnie kolo. no naprawdę. Jest rudy, tępy i żyje w blasku sławy Harry'ego. Ale jak już mu coś nie pasi to tragedia narodowa! No błagam!
6. Eliksiry i Obrona. Eliksiry, bo sama lubię coś pokombinować przy garach xD oraz dlatego, że uważam to za bardzo ważny element magicznego świata. Bez eliksirów wiele rzeczy byłoby dla nas niedostępnych, jak szybkie regenerowanie kości, doba nieustannego szczęścia lub pomoc wilkołakom podczas przemiany. Obrona zaś dlatego, iż uważam to za fascynujące i ważne, żeby posiadać ogólnikową wiedzę na temat Czarnej Magii i oczywiście sposoby, by się od tego uchronić.
7. Oba. Uwielbiam pieski <3 Miałam jednego, jak jeszcze mieszkałam w Polsce. Lucky, nowofundland. Słodziak jakich mało. Sama też pracowałam jako wolontariuszka na obozie szkoleniowym dla piesków w wieku 12 lat. I żeby była jasność. Tam ćwiczyli na wystawy, a nie szkolili bestie. Kotki zaś uwielbiam, bo są słodziutkie, kochane i niezależne. Miałam dwa kotki, i teraz też jednego mam. Moja Fifi :3 Ale czasami zachowuje się jak pies. Łazi za mną i w ogóle chyba jej matkę zastępuje o.O
8. Arachnofobia i Trypanofobia. Za pająkami i igłami zdecydowanie nie przepadam. Na psychologii jak mi pająk przebiegł po ławce to resztę lekcji spędziłam uspokajając się, płacząc i pijąc wodę, bo dojść do siebie nie mogłam. Lexie, pamiętasz? xD Igły natomiast to mój wróg numer jeden. Pewnie ma to coś wspólnego z tym, że od małego gacka ciągle siedziałam w szpitalu i mnie nakłuwali. A ja nie mam żył! x,x Są niewidoczne nawet teraz, po operacji ;/
9. Well, she did. I jak usłyszałam wywiad o tym to razem z Lexie skakałyśmy po ścianach. Nie mogę się doczekać! IiIIIiiiiIIIiiII xD
10. No kurwa! To mi pytanie xD Oczywiście, że "No kurwa!". Ewentualnie "Wyjdź przez okno bo do drzwi nie dojdziesz" mojego autorstwa xD

Wiem, mam wyczerpujące odpowiedzi. Dalej, Andzik, czytaj czytaj :3 A że już wcześniej otrzymałam Liebster Award to wrzucę te same osoby :D


1. Lexie L
2. Karolina
3. Bellatrix
4. Eve
5. Pete
6. Hiro ki
7. Dżen
8. Sole
9. Lilka
10. Strega Bianca
11. Andzik- I mam to gdzieś, że właśnie jedno dostałaś, skoro wcześniej moje też było! xD


Pytania:
1. Ulubiona piosenka?
2. Co sprawiło, że teraz piszesz to opowiadanie?
3. Co cie motywuje?
4. Czy ktoś ci kiedykolwiek pomógł, jeśli tak, to kto?
5. Co myślisz o własnym tworze wyobraźni?
6. W czym pomaga ci pisanie?
7. Jak zaczęła się twoja historia z HP?
8. Czy ktokolwiek mówił ci, że masz do tego talent?
9. Jak długo piszesz, nie tylko to?
10. Ile Fanfiction przeczytałeś/aś? Daj jedno ulubione.

Dziękuje za uwagę, do widzenia.
Alex vel Diabełek vel Wilku vel Szatan vel Misio vel Szczeniak vel Narzeczony vel Ósmy vel Phantom vel Ninja :3

1 komentarz:

  1. i znowu ja ;') ależ wy mnie kochacie, och, ach XD niedługo może ogarnę i odpowiem, a teraz do rzeczy.
    jeśli sądzisz, do cholery, że ci się nie należało, to ja jestem zakonnicą (i dla jasności - nie jestem nią i nie będę nigdy)(!!!) takiej roboty jaką ty odwalasz przy jednym rozdziale ja nie odwalam przy kilku, ale ok, nie wnikam XDD czo jeszcze? wena na rowerze, tylko u Alex ♥ pajonki, fój :c i dziewiątka - COTYKURWAPIERDOLISZCZEMUJAOTYMNIESLYSZALAMCO?! jeśli to napisze, to się ze szczęścia chyba... no, to dla siebie zostawię ;p
    KONIEC PRZEMOWY, POZDRAWIAM I KOCHAM :D :*

    OdpowiedzUsuń

Doceniam każdy komentarz. To właśnie wy, wierni czytelnicy, mnie motywujecie do pisania kolejnych części. Liczę na sporą dawkę waszych opinii, nie koniecznie tylko i wyłącznie pochwał. Mam też nadzieję na uzasadnioną krytykę. Pozdrowienia!