czwartek, 29 sierpnia 2013

Liebster Awards... again... za BIP nie wiem za co... again...

Cóż... znów mnie nominowano. Nie mam pojęcia jakim Bożym cudem. Bardzo serdecznie dziękuję Lidce Graczyk za nominację, ale wciąż. NIE. JESTEM. TEGO. WARTA! Jak mnie tak ciągle nominować będziecie to na laurach się skończy i nie będzie ani fajnych notek ani żadnych innych. A teraz pytanka, które dostałam.

1. Masz rodzeństwo?
Daj policzyć.. 2 braci i 4 siostry. Historia zawiła i bardzo bolesna, proszę nigdy mi tego nie wspominać.
2. Masz zwierzęta, jeśli tak to jakie?
Mam Fifi, moją kotkę, którą wczoraj po północy ganiałam po podwórku, bo wypieprzyła przez okno w kuchni -,- I tak ją kocham ;3
3. Dlaczego postanowiłaś założyć bloga?
Tego? Bo stwierdziłam, że skakanie po 3 innych mnie wkurwia :3 a tamte, bo mam zbyt bują i dziwną wyobraźnie :D
4. Jakie blogi najczęściej czytasz?
... Yaoi, HP ff...zależy, czy mi się spodoba czy nie :3
5. Twój ulubiony kolor?
Mam parę, nie umiem pomiędzy nimi wybrać ;3 Więc: większość odcieni zieleni, srebro, czerń, biel i krwista czerwień :3
6. Twój ulubiony przedmiot w szkole?
Kurwa, nie wiem... Chyba Polski, bo się nie wysilam :3 In it, Lexie? x3
7. Jakiej słuchasz muzyki?
Łokurwa, tyle tego.. Rock, metal, rap hip-hop, trochę punk'u zaczynam, zdarzy się country i disco polo (jest zajebiste, okay?!) ale nic mnie nie zmusi do pop'u i techno. NIC!
8. Jakie czytasz książki?
Jak byłam mała czytała wszystko, co widziałam. Nawet sprośne napisy w autobusie i ulotki od dentysty. Przeczytam wszystko, co mnie zainteresuje od początku. Przygodowa, fantasy, romans, obyczajówkę. Musi mieć fajny początek ;"3
9. Twój ulubiony film?
Nie mam żadnego. Kocham wiele filmów i bajek i innych takich :3 Nie umiem odpowiedzieć na to pytanie, ale z całą pewnością w czołówce znajdzie się "Jestem legendą" i "Limitless" oraz "Percy Jackson..." i seria "Harry Potter"
10. Masz swojego idola?
Szczerze, nie mam. Wielu ludzi podziwiam za ich talenty, w wielu różnych dziedzinach. Kasia Piasecka i Czaruś Pazura są dla mnie jak Hera i Zeus polskiej komedii i kabaretu, a Bogusław Linda jest przeze mnie błogosławiony za talent aktorski. Zagranicznych muzyków, aktorów, autorów i innych -ów też wielbię :3
11. Jak ma na imię twoja najlepsza przyjaciółka lub twój najlepszy przyjaciel.
Nie umiem odpowiedzieć na to pytanie, nie mam kogoś takiego. Wszyscy moi przyjaciele są dla mnie najlepsi, bo ich w ogóle mam... I tak, to normalne, Lexie...

Co do moich pytań i nominacji, znajdziecie je w mojej pierwszej nominacji dla tego bloga.

Dziękuję za uwagę! Dobranoc!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Doceniam każdy komentarz. To właśnie wy, wierni czytelnicy, mnie motywujecie do pisania kolejnych części. Liczę na sporą dawkę waszych opinii, nie koniecznie tylko i wyłącznie pochwał. Mam też nadzieję na uzasadnioną krytykę. Pozdrowienia!